.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعزیرات :اجرای مرحله نخست طرح نظارتی در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: محدوده زمانی نظارتی طرح ایام نوروز در دو مرحله آغاز می‌شود که مرحله اول طرح از هفتم اسفند تا 29 اسفند امسال و مرحله دوم طرح نظارتی نوروز از یکم تا 16فروردین 1398 ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز،یدالله ملکی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و فرار رسیدن سال جدید و افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید برخی کالاها و خدمات همچنین انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی مسافران نوروزی، طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران از امروز در سراسر استان مازندران آغاز شد.

وی افزود: به‌منظور حمایت از حقوق مصرف‌کننده و حفظ سلامت شهروندان و ارائه کالای با کیفیت و استاندارد همچنین تعادل در بازار و تثبیت قیمت‌ها طرح نظارتی نوروز در دو مرحله در مازندران اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اعلام اینکه تعزیرات حکومتی به‌عنوان یک عنصر پشتیبان قانونی است، اضافه کرد: تعزیرات حکومتی همگام و همسو با سایر دستگاه‌های نظارتی و مجری طرح به‌منظور حمایت از حقوق مصرف‌کننده، حفظ سلامت شهروندان، ارائه کالای باکیفیت و استاندارد، تعادل و تثبیت قیمت‌ها در زمینه اجرای بهینه طرح‌های نظارتی ایام نوروز اقدام به تشکیل دو شعبه برای رسیدگی به تخلفات صنفی و غیرصنفی در مرکز استان کرده است.

این مسؤول با اعلام اینکه در شهرستان‌های تابعه شعب رسیدگی‌کننده دایر است، بیان کرد: محدوده زمانی نظارتی طرح ایام نوروز در دو مرحله آغاز می‌شود که مرحله اول طرح از هفتم اسفند تا 29 اسفند امسال و مرحله دوم طرح نظارتی نوروز از یکم تا 16 فروردین 1398 ادامه دارد.

ملکی با بیان اینکه 11 اکیپ گشت در استان دایر است، تصریح کرد: اولویت رسیدگی پرونده‌ها در طول طرح ایام نوروز آن دسته از کالاهایی است که در سبد خانوار اهمیت بیشتری دارند.

وی با اشاره به اینکه با خاطیان برخورد جدی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نظارت بر قیمت‌های میوه ، تره‌بار ، شیرینی، آجیل، خشکبار، فرآورده‌های لبنی، کیف وکفش، مواد پروتئینی، حمل ونقل، بازدید از نمایشگاه‌های فروش بهاره و جایگاه‌های سوخت با جدیت و اهتمام بیشتری انجام خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تأکید بر اینکه از سوی ستاد تنظیم بازار استان و ستاد خدمات اجرایی سفر نیز بازدید و نظارت در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: گشت‌های مشترک از یکم اسفند قبل از اجرای طرح نظارتی نوروز در مرکز استان فعال شد که این مهم درزمینه اثرگذاری سریع و پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی قوت گرفت.

ملکی در پایان گفت: توصیه ما به شهروندان این است در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیرصنفی مراتب را با سامانه 135 تعزیرات حکومتی و یا شماره 124 اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.